.

Monday, October 10, 2011

TODAY I LIKE #1

12 comments:

Amélie said...

J'adore le dernier short, il est magnifique ! :)

Bisous,
www.tobefashion.blogspot.com

Ber. said...

brillo! me encanta el brillo :) es gracioso pero nunca lo uso jajaja, gracias por seguirme! te sigo tambien, un besito!

Tere said...

Cada vez me gusta más esta tendencia de brillitos, estupendo post!
Espero que tengas una semana estupenda

Besitos

Mumbles said...

Really nice post!
I love sequins too, and all those pieces are gorgeous,
my favourite is one of those skirts, the one above the girl with the white (or really really blonde) hair

♥Marley

Lucie P. said...

Ah les envies de sequins :) J'aime beaucoup les photos !


Bisous

M'bem di fora said...

J'adore !!!

Shiia.M said...

Simple mais tellement Chic !
Très belle sélection.

Anonymous said...

awesome blog, do you have twitter or facebook? i will bookmark this page thanks.

My site:
Rachat de credit www.rachatdecredit.net

Mrs CoOp3r said...

oOh j'aimerai trop me trouver un short paillete, trè belle selection ;) des bises

Cuatrojos said...

me encantan las fotos!bueno,esq me gusta todo lo que brille jaja

Karine said...

J'adooore!!!!!! Je suis une incorrigible "paillettophile". Bravo pour votre blog!
Karine

DailyGlamour said...

c'est cute